Każdy, kto zdecyduje się na zakup naszych produktów, powinien słusznie oczekiwać doskonałej jakości. Jeśli jednak przesyłka nie spełnia Państwa oczekiwań lub jest wadliwa, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, bądź wysłanie wiadomości e-mail. Oczywiście mogą Państwo reklamować u nas wadliwy towar w ramach ustawowych roszczeń gwarancyjnych. W związku z tym prosimy o zapoznanie się z naszymi Ogólnymi Warunkami handlowymi. Dotyczy to wyłącznie towarów zakupionych w Sklepie Internetowym materacyk.pl Prosimy o przesłanie wadliwego towaru wraz z krótkim uzasadnieniem, numerem zamówienia oraz dowodem zakupu na adres: Mickiewicza 28H , 62-025 Kostrzyn Wielkopolski. W przypadku pytań dotyczących reklamacji lub jakichkolwiek innych spraw, nasz Dział obsługi klienta chętnie udzieli Państwu porady.